dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trött!

Heeeeeeej!

I torsdags efter att vi varit på Sophiahemmet i Stockholm gick vi hem till syrrans lägenhet igen, köpte lite saker på vägen till mig som te och en sak som ska förhindra att jag får vaxproppar:) Beställde lite mackor på ett smörgåsställe och sen åt vi, hela familjen och pratade om vad som hänt:) Pappa och mamma skjutsade in mig till centralen, jag satte mig på tåget och tre timmar senare kom jag fram till Arvika där Edvin hämtade upp mig:) Petter hade fixat en matlåda och ställt i köket så det var bara att värma och äta när jag väl kom fram:) Orkade inte packa upp något utan gick till flygeln och sjöng ur mig lite känslor från dagen:) Svårt att sova den natten men så kan det vara:)
 
 
 
Vaknade ganska trött, käkade frukost då det var bara jag där först:) Sen kom två från M60, Petter, Jonah och Linus kom också:) Inte många människor men jag gick till mitt rum ganska snabbt, somnade om och vaknade lagom till fikat:) Fikade dock inte då jag borstade tänderna precis innan men jag satt med de andra ett tag tills gitarren började:) Ensam idag igen så privatlektion med Kristoffer blev det och han gav mig massa bra tips:) Har fortfarande samma låt men denna gång fick jag papper på låten så att jag vet hur jag ska spela:) Lunch, och sen gick jag till bussen, ett besök på systemet och hem igen:) Poppade popcorn och tittade på serier, dusch och sen stan igen för att käka med klasskompisarna:) Käkade på The Roof, hamburgare med pommes för min del:) Vi var sju som var där, jag, Jonatan, Jesper, Boel, Josef, Alex och Oskar:) Senare kom Edvin och Petter också:) Åkte sista bussen tillbaka och sen satt vi i Västgården och snackade en stund: Fick lyssna på Ellas demo, jättebra men vid ett sov jag:)
 

Kommentera här: