dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jagad av Sixten dag två!

Hellojsan!

Idag var vi några som övade på muminlåtar ihop, alla utom lärarna, Pia och Kalle:) Vi körde igenom alla fem låtarna som vi ska spela ungefär fyra fem gånger var:P Man blev lite trött i halsen efteråt och jag har varit jättetrött hela dagen lång... Jag kunde inte sova igår, tror det var pga Sixten;) I alla fall så hade jag gerillaslöjd på eftermiddagen och då började jag sticka, ska sticka ett par raggsockar tänkte jag:) Har frusit hela dagen lång, fick låna en tröja imorse som filt och sen så har jag haft på mig den hela dagen fram till middagen för då lämnade jag tillbaka den:) Sen har jag chillat lite, poppat popcorn och tittat på serier:) Pratat med både Karro och mamma:) Efter att jag har pratat med Karro hade jag inte så mycket hemlängtan längre så det var ju bra, sen insåg jag att det inte alls är långt till Trysil:D Då får jag ju träffa många härliga folk:D Både Maja och Becka bland annat:D
 
 
 
Gick till Västgården och såg halva Råttatouille som jag inte har sett förut men den var riktigt bra:D Fick reda på att scouterna ska ha Regionmästerskap i Jeriko i April så jag hoppade av glädje i soffan:D De som satt bredvid mig blev jätterädda:P En bra kväll helt enkelt och nu har jag vägt mig på Petters våg så att jag vet det inför Trysil och skidorna:D När jag gick tillbaka blev jag jagad av Sixten igen:( Men jag fick ingen panik idag utan tog det lugnt och sakta genom att gå till andra dörren snabbt och inte titta bakåt och stänga dörren jättefort! Imorn ska jag hålla mig inne eller gå med någon tillbaka för såhär kan jag ju inte ha det resten av veckan men imorn åker jag till Stockholm så vi ses i huvudstaden:D Ha det gött!
 

Kommentera här: