dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fina vänner på Ingesund!

Hejsan hejsan!
 
I fredags kväll var det fest, fest i Östgården för en gång skull:) Gött att slippa ha skor på sig och gå till Östgården om man vill ha mer dricka;) Det var jätteroligt och ja la mig vid fyra fem:) Sov till två på lördagen och sen käkade jag frukost och tittade på serier:) Efter ett tag blev det även lunch och senare gick jag för att kolla Västgården:)
 
 
 
Några tittade på Hungerspelen men jag tänkte vänta tills de skulle se tvåan så jag var i köket när några lagade och käkade mat istället:) Sen så tittade jag på tvåan:) Klockan blev elva och jag gick för att försöka vända på dygnet men det gick sådär med att sova;) Somnade nog vid två eller något men vi ses!
 

Kommentera här: