dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fixa lägenhet åt en vän!

Tjennixen!
 
I söndags sov jag ganska länge, träffade föräldrarna i köket som jag inte träffat sen måndags:) Käkade frukost och då frågade de hur veckan har varit och vad Felicia, Fredrik, Petter och dem gör och ska göra nu för tiden och då nämnde jag att Petter letar lägenhet i Göteborg, pappa brast ut direkt om vi skulle fråga farbror om hans lägenhet är ledig så vi ringde och frågade:)
 
 
 
Sen ringde jag Petter och frågade om han ville ha den och det slutade med att jag gav info om lägenheten plus farbrors nummer så antagligen ska Petter bo där nu en månad eller så tills han hittar något annat:) Det kommer nog bli bra, tror det i alla fall:) Kul att hjälpa sina vänner, är inte så jättebra på det men man måste ju försöka ibland om man vill ha några kvar:) Jaja, sen så chillade jag i soffan, käkade lite choklad och tittade på TVn:) Vi ses!
 

Kommentera här: