dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varmt väder!

Hejhej!
 
I måndags var det dags att öva hela långa dagen:) Sarah var på share music så det var bara jag och killarna:) Det gick helt okej och vi börjar få ihop det nu tycker jag:) På eftermiddagen kändes det inte lika bra, blev helt snurrig och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen så jag gick ifrån ensemblen och sa att jag skulle kolla med maggan på skolan om infobladet:)
 
 
 
Gick upp och kolla men sen så kunde jag inte hålla inne gråten något mer så jag ringde mamma och snackade med henne ett tag:) Gick till maggan igen och fick reda på att infobladet var bra och sen övade jag en stund med killarna igen:) Satt på rummet tills middagen och sen var vi ute hela dagen:) Senare på kvällen var vi ett gäng som satte oss på framsidan och chillade med en öl och spelade på våra instrument:) En riktigt mysig kväll blev det och Arvika var tydligen det varmaste stället i hela Sverige den dagen så gött för oss:D Hörs!
 

Kommentera här: