dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hejdå, vi ses efter lovet-fika!

Hejhej!
 
Idag har vi haft ensemble nästan hela dagen:) Började med kör och då fick jag massage av Ella, hon var jättebra! :D Sjöng massor med låtar idag, riktigt sköj! Fika, ensemble, lunch och ensemble igen:) Vi körde igenom alla låtarna så man vet vad som behövs träna på när vi har lov:) Jag bytte bort mig ukulele till trummor istället för det kändes som om jag inte kunde klara av och spela ukulele på så kort tid:) Efter ensemblen hade vi festivalmöte och kom fram till mycket bra saker:) En halvtimme kvar innan jag skulle käka, jag och Sarah satt och chilla på mitt rum ett tag tills vi gick till studiecirkel och träffade Petter, Bobo och Jasmine:) Middag och snabbt till stan med Carro:) Jag köpte ett äpple och hämtade ut ett paket från H&M:) Jag hade beställt nio plagg, några som jag bara kände för att prova med kommer troligtvis inte vilja ha... Det slutade med att jag ville ha alla nio plagg och smsade mamma om att jag kunde få några kläder i födelsedagspresent:D Det skulle nog lösa sig sa hon så yey till mig:D Ska ha en av klänningarna imorn:D
 
 
 
 
Turnémöte och då fick jag i uppgift att ta ut vägbeskrivningar och skriva ett infoblad som vi ska ha med oss till publiken:) In till rummet och baka en kladdkaka som nödlösning till att bli av med ägg och smör:P Vidare till rummet för att prova alla kläder:) Vid nio gick jag och Carro med kladdkakan till Västgården där vi hade et mysigt hejdå, vi ses snart igen-fika:) Alla tyckte min kladdkaka var jättegod, roligt att höra:D Vid elva hamnade jag i mitt rum, packade för fullt:) En väska till Tre dagar och den andar som jag ska ha resten av lovet:) Hoppas jag har med mig allt och för en gång skull åker gitarren med hem också:) Funderar på att ta med den på lägret men tvek på den.. Vi får se:) Nu ska jag sova men vi ses förmodligen på söndag när jag kommer hem från Tre dagar:) Dröm sött och ha en bra påskhelg!
 

Kommentera här: