dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

ZOO-tema!

Tjennixen!
 
I onsdags började dagen med kör och massage som var höjdpunkten:D Sen hade jag håltimma och då var Petter snäll som följde med och letade efter svarta papper men vi hittade inga... Efteråt gick jag till mig och gjorde pandaöron med hjälp av ett diadem, sockar och kletmassa och jag blev ganska nöjd faktiskt:D Efteråt var dt lunch och sen hade jag prick och då gick det sisådär men mycket skratt:P Skolfoto stod på schemat och då var det bara vi som hade gått. In för teman och vi hade ZOO-tema och jag var en panda:) Blev ganska nöjd och vi fick både ta ett "fint" kort och ett spexkort:P
 
 


 
Sen så var det ensemble och precis innan maten chillade jag en stund och när det var mat gick jag in i min pandakostym för jag ville inte tvätta bort sminket förrän jag duschade och gå sminkad men normalklädda blir lite knepigt;) Direkt efter maten åkte jag och Carro till ICA och försökte fixa tågbiljett men det funkade inte så jag får tanden sen:) Sen tog jag en promenix, duschade och övade på min sång, dock utan Petter men vi får väl hoppas att vi klarar det ändå:) Sen blev det nattamat och sova men vi ses!
 

Kommentera här: