dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Temadag Valet dag ett!

Hejhej!
 
Idag har vi haft temadag, valet i våra tvärgrupper så vi har kommit på ett eget parti och grejat med det idag:) Vi heter GRÖN FRAMTID och jag och Hanna ska vara partiledare:P Vi har skrivit manus till oss som vi ska ha imorn på intervjun och när vi ska snacka i två minuter:) Sen så var jag ute och gick innan kvällsmaten och jag gick först till campingen och satte mig på en sten ute i vattnet:) Sen gick jag ett varv runt elljusspåret och det gick bra, får väl se om det händer någon mer gång:P Blev bara trött av all politik ett tag och sitta i skolbänken... I alla fall så var det middag och då var jag nära på att somna:P
 
 
Satt med ett gäng i gräset tills det var dags att repa med ensemblen och eftersom man var väldigt trött så gick det sådär:) Sen så fick jag en kaka i västgården och tittade på Idol och käkade popcorn som dock blev brända:( Händer aldrig och sen råkade jag välta ner Carls glas på golvet:( Inte så snällt så jag dammsög och tog upp allt glas på golvet och sen satt jag och Carro i vårt allrum:) En otursdag tycker jag men den slutade ganska bra med lite skratt i allrummet:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: