dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nollning!

Hejsan hoppsan!

Igår hade jag barnen gitarrlektion och denna gången gick det bättre:) Ryktet går att de kanske ska starta en gittaretta så då byter jag direkt i så fall för jag hänger absolut inte med i tvåan:P Sen gick jag till rummet och städade, dammsög bara men lite renare blev det och efteråt gick jag till fikat för att dricka en kopp te:) Kommer inte ihåg vad jag gjorde mellan fikat och lunchen men jag tror att jag satte mig ute för att läsa:) Eller så spelade jag nog ukulele på rummet:D Efter lunchen gjorde jag det igen tills klockan blev hal tre då vi började repa i en timme:) Direkt efter satte jag mig på den stora stenen utanför matsalen där man har utsikt över hela Arvik och sjöng de låtar som vi har på ensemblen:) Det var riktigt mysigt och roligt att sitta där men sen käkade jag lunch med Carro:) 




Duschade och gjorde ordning mig inför kvällen och sen gick vi till gräsmattan och hade det riktigt trevligt:D Vi blev ungefär 20 pers och först satt vi i en ring och gottade men senare blev det lekar:D Allt från hoppa sopsäck till trixring till försöka stå så många pers som möjligt på en liten filt:P Lite höjdhopp blev det också men runt elva gick vi till högskolans fest och där dansade man hur mycket som helst tills jag, Edvin och Jesper skulle lämna tillbaka en boll men det slutade med en biljardmatch och det var SÅ nära att jag vann:D Sen gick vi till Västgården och tjatade tills vi var några som gick iväg för att repa:P Det var jag, Pia, Filippa, Carl, Edvin, någon Markus, Petter och Jesper:) det var riktigt roligt men framåt fem gick vi hem och sov men vi ses! 

Kommentera här: