dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kört bil från Stockholm city och hem till byn!

Heeeeeeeej!
 
I torsdags gick jag upp vid sju, följde med syrran när hon skulle till skolan vid åtta så att jag skulle hitta till parkeringshuset där bilen stod och sen åkte jag iväg till mamma och pappa igen för att spendera resten av lovet där:) Syrran bor ju i Vasastan, mitt i city i huvudstaden så det är mycket bilar, filer och lite krångligt för en bonne att köra ut från Stockholm men för mig gick det jättebra:D
 
 


 
Bara läsa på skyltar så fixar man det, fick nästan soppatorsk men hittade en mack i Eskilstuna så nu har man varit i den staden också:P Stannade i Arboga och köpte lite vatten för man stannar ju alltid i Arboga:P När jag väl kom hem var mamma och pappa på jobbet så då var jag ensam hemma, la tvätten i tvättkorgen och packade lite smått mina nya kläder och saker:) Sen så började jag med armbanden igen:D Tog hela kvällen med regnbågeförpackningen:P Mamma fick några också för jag är inte en rosa/turkos/gul-människa:P Satt lite vid datorn i det sista innan jag la mig i sängen för att sova i hemhemsängen igen:P Vi ses!
 

Kommentera här: