dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inställt!

Hejsan!

I onsdags var det Carros 23-årsdag och då kom Pia, Filippa, Ingrid och Kalle för att sjunga födelsedagssången:) Vi käkade frukost när det öppnade och jag i pyjamas:P Jag hann till och med äta upp, göra ordning mig och dricka te innan frukostklubben kom:P Sen hade vi kör men läraren var fortfarande sjuk så det blev inget... Istället sprang jag och Pia till källaren för att sno soffan och vi var några som sov i 45 minuter tills det var fika:) Ensemble på den och då var livet lite roligare:) Vi ställde även in esemblekonserten för Noah var hemma och vi var inte säkra på allt så vi struntade i det och kör V.45 istället:)
 
 


 
Efter lunch skulle vi samlas i våra tvärgrupper och då var det bara fem som dök upp i min grupp... Ingen Mäki så jag kände typ ingen, vi skulle utvärdera tillsammans och vem blev sekreterare då... Jo jag och jag gillar inte sånt för jag hörde inte vad de andra sa, frågade säkert tio gånger vad jag skulle skriva... Sen fick man gå och fika och då träffade jag mina kära klasskompisar igen:) Vi var några som satt en bra stund efter det för Ingesundslinjen hade slutat för dagen efter fikat:D Jag och Carro gjorde klart girlangerna och senare på kvällen var det lillördag hos Broberg:) Nästan så att det blev fest, eller snarare så blev det fest för vissa folk men inte jag eftersom jag hade sånglektion 09:00 dagen efter:P Gjorde kladdkakesmet vid midnatt och alla blev galna men jag gjorde det bara för att göra mig av med äggen:P Gick och la mig vid halv ett-ett och det var en riktigt nice lillördag:D Vi ses!
 

Kommentera här: