dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

23 armband av gummiband!

Gokvällen!
 
Idag har jag tagit det väldigt lugnt, tittat på vänner samtidigt som jag gjort armband i gröna färger och nu har jag inga gummiband kvar så det blev till slut 23 till mig och tre till mamma:) Gjorde lådor också som jag ska ta med mig upp till hemmet:D Efter lunch gick jag till syrrans killes mamma för lite massage och hon sa att jag var väldigt stel men det visste jag ju redan:P Det behövs nog mer massage men jag får nöja mig med körmassagen fram till jullovet:) Sen har jag grejat med min nya mobil, en likadan som den förra som blev fuktskadad första dan i skolan;)
 
 


 
Nu är jag glad igen och livet kan inte vara så mycket bättre förutom att jag saknar mina Ingesundare... Får ju träffa dem på måndag igen, tre dagar och nio timmar kvar bara ju och det borde jag klara:P Imorn ska jag ju på prisma och på lördag likaså för då är det ungdomshelg så då får jag träffa mina hemhemmakompisar som jag saknar när jag är hemma:) Man saknar alltid någon vart man än är ju, varför kan inte alla vara på samma stället för? :P Jaja, jag har det ju bra men nu ska jag lägga mig för jag ska på PT-träning imorn:) Dröm sött!
 

Kommentera här: