dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trodde jag missade och sprang till högskolan!

Hejhej!
 
Idag var det ensemblerep hela förmiddagen och vid maten var vi inte många de första minuterna och slutsatsen av de minutrarna var att vi tjejer (jag och Sarah) inte kan välja bord och killarna (Josef och Petter) tyckte att detta var väldigt konstigt så de valde bord:D De har julpynat i husen och matsalen nu så då blir man lite extra glad:D Efter lunch hade jag ensembleledning och då skulle vi lära ut en sång på gehör så jag tog den tyska innanlårsorkestern:P Jag tänkte att det inte var så många som hade hört den innan;) Skrattade lite när jag lärde ut den men jaja:) Sen så har jag chillat lite, betalt ytterligare en räkning, fått studiebidrag och väntat på maten:) Efter maten chillade jag lite till och upptäckte ett sms från Carro om att hon frågade om jag skulle komma på hennes uppvisning som objektlektionerna skulle ha:)
 
 
 
 
Hon smsade 17:55 och jag hade fått för mig att konsertren började 18:00 och upptäckte dock smset 18:15 så jag bara springer till högskolan i hopp om att jag inte skulle missa henne men halvägs dit ser jag Felicia gående och ska också sjunga så då börjar jag ju undra lite:P Det visade sig att konserten började 18:30 så jag hann gått och väl:D Jasmine, Kalle och Ingrid sjöng också och alla var jättebra:D Sen så följde jag med till Västgården och där spelade jag, Ingrid och Edvin bluffstopp och vi väntade på Petter för att sedan se Upp till kamp:) Vi blev ganska många, typ åtta pers i alla fall:) När detta var slut så gick jag till mig och gjorde lite nattmat och nyss spelade jag på flygeln och sjöng lite och nu ska jag lägga mig och hoppas på en god nattsömn men dröm sött!
 
 

Kommentera här: