dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

The hunger games, mockingjay!

Hellojsan!
 
Igår var det ensemble hela förmiddagen och då spelade vi och spelade vi tills det var lunch:) Sen hade jag ensemblelednig och det går bara bättre och bättre:) Dirigerade Staffan var en stalledräng:) Sen började jag tvätta mina lakan som tyvärr inte fick plats i väskan i fredags:P Läste lite, tog en tupplur och sen  hängde jag upp tvätten:) Middag och nästan direkt efter hade studioteknik sin filmvisning:)
 
 
 
En dokumentär de hade gjort, alla låtarna hade de gjort eller mixat själva:D Det var en mycket bra film med god fika:) Jag och Carro gick vidare till bussen mot Arvika där vi var på bio, The hunger games, mockingjay part 1:D Den slutade inte där jag trodde så lite besviken är jag men annars var den bra:) Boken är ju såklart bättre men det funkade och nu är det bara att vänta ytterligare ett år tills sista delen kommer ut:) Ha det gött!
 

Kommentera här: