dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Resan hem igen!

Hejsan svejsan!

I måndags gick jag upp 04:45 för att sedan möta mormor som skjutsade mig till stan där jag skulle ta bussen till Trollhättan:) Vi var typ bara fem pers på bussen så det var ju gött så man slapp knöka och jag sov nästan hela vägen:) Sen så fick jag vänta en kvart på tåget till kil där jag käkade frukost och fick vänta en halvtimme och sen var jag i Arvika:D Gick till ICA och köpte en fil och chokladkalender och buss till skolan och hemmet:D Hade en kvart på mig att dumpa min väska, borsta tänderna och gå till kören:)
 
 


 
Massage på den och sen sjöng vi och jag flummade lite, var allmänt flum hela dagen:P Lunch och efteråt hade vi ensemble och då körde vi igenom alla låtarna tills de satte sig och det går bara bättre och bättre för varje gång:) Efter skolan packade jag upp väskan och chillade en stund tills det var middag:) Jag och Carro satt i allrummet, gick iväg till Västgården för att titta på film men det blev typ inget så den kvällen blev lite konstig men det slutade med Tintin:) Vi ses!
 

Kommentera här: