dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Halloweenfest!

Hejsan!

Igår steg jag upp som vanligt trots att jag inte hade lektion förrän efter lunch, städade lite efter frukosten istället:) Efter fikat satt jag med ett gäng i entrén och sen skulle vi repa inför konserten:) Snabblunch på den och sen drog vår lunchkonsert igång och det var riktigt roligt:D Var inte så nervös men jag tycker synd om Petter som var tvungen att börja om när han skulle köra cello-solo... Han var grym på cello för att bara ha spelat så få gånger, är en stolt lärare:D
 
 
 
I alla fall så hade jag lektion efteråt, gitarr 1 och nu kunde man verkligen hänga med för en gång skull:D Fick låna Petters gitarr och nu har jag den hos mig för han behöver den inte:) Efter lektionen chillade jag fram tills kvart i fem då jag och Carro tog bussen in till stan för att möta upp Sarah:) Vi käkade på the Oven och sen började vi göra ordning oss inför halloweenfesten:D En grymt bra kväll, slutade med att jag somnade vid fem men hjälp vilken roligt kväll i västgården:D Ha det gött!
 

Kommentera här: