dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SMoK, Offentligt genrep!

Tjabba tjenna hallå!
I måndags var jag glad, försökte i alla fall även om jag var väldigt trött och hade en hel del träningsvärk:P Först jobbade jag från 07:30-10:15 och sen packade, duschade och gjorde jag ordning mig inför konserten i Skövde:) Hämtade Becka och Karro och sen Sara också så far vi mot kulturhuset:) Vi hade görskoj i bilen på väg dit och vi kom i god tid också:) Dock var det väldigt blåsigt så det kändes inte så bra;) Vi övade från 13:00-17:00 med en liten ynka paus och sedan var det lunch:) Jag trodde vi skulle få mat men så var det inte, vi fick en baguette med annans som jag inte gillar:/ I alla fall åt jag nästan hel men jag såg ingen ananas, blev lite söligt från min sida men det var tur att mamma1 och mamma2 fanns där:P Såklart höll jag och Becka på och skratta ihjäl oss samtidigt som vi äter men det är väl en standard:P Sedan bytte vi om till våra konsertkläder och publiken kom, bland annat mormor, morfar, mamma, pappa och äntligen syrran också:D
 
 
 
Konserten började, jag var lite lagom nervös men hade grymt roligt:D Tänk att få vara med i en orkester med 100 ungdomar som spelar massa olika instrument, 50 tjejer i en kör och bra lärare:D Du anar inte vad lycklig jag var, efteråt blev det såklart donken med Karro, Becka och Sara:D Vi stannade där ganska länge men vi hade jätteroligt, även dem fick ur mig vem jag trodde skrev en viss mening till mig på Trysil och nästa gång jag träffar denna personen vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till men vi får väl se:) Konserten slutade vid åtta och vi  kom hem vid tio men sedan skjutsade jag hem Sara också som bor ytterligare en bit bort men hon har så bra låtar så bilen gungade hela vägen från konserten till hennes hus:P Jag är verkligen glad att jag stannade hemma detta året, har aldrig haft så här roligt med så många underbara människor:D Både SMoK och Prisma:D Jag gick och la mig ganska snabbt efter att jag kom hem, somnade lyckligt i alla fall!
 
 

Kommentera här: