dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Seasons of love!

Morsning korsning!
 
Igår var det onsdag och jag jobbade som jag brukar en onsdag, lite tröttare dock eftersom jag inte fått sova ut sen 8 mars:P I alla fall så kom jag hem sen och chillade lite, sydde väldigt mycket medan jag lyssnade på härlig musik:D Nu har jag bara en liten bit kvar och sedan en tavla till:D Fick reda på att det inte var någon PT-träning, blev lite glad över det för jag har varit jättetrött hela veckan så jag har inte orkat så mycket:)
 
 
 
Längtar till lördag morgon då jag kan sova ut igen:D I alla fall så sydde jag mycket, tittade såklart på Grey's anatomy och det är lika spännande varje gång:D Upptäckte många bra låtar igår också som jag lyssnar på om och om igen:D Den nya favoriten är i alla fall Seasons of love för den sjöng kören på SMoK-konserten:) Ha det gött!
 
 

Kommentera här: