dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Melodifestivalen 2014, final, Stockholm!

Gokvällen!
 
Igår var det lördag och det innebär final i Melodifestivalen och då åkte jag till Göta, hämtade upp Maja och sen var vi där med kanske tio andra också:) Vi hade det mycket trevligt, såg via SVT-play och ibland hackade det så vi visste ju inte vem som vann förrän en halvtimme efter eller något:P Men nu fick äntligen Sanna vinna för en gång skull, jag vet inte om det är den bästa låten som vi skickade vidare till Eurovision men vi får väl se:P Ett härlige gäng var vi och efteråt spelade vi spel:D
 
 
 
Det var ett nytt spel för mig, Speculation, så det var svårt att fatta allt med en gång:P Särskilt när klockan är elva och när man var uppe länge i fredags men jag försökte och mina spelkompisar satt och garva åt mig när jag skulle handla för att jag inte såg det uppenbara:P Haha men det var roligt i alla fall och jag förlorade inte som jag annars hade trott men så var det inte:D En rolig kväll i alla fall som jag inte tackar nej till om de ska ha den igen:P Kom hem vid ett så det blev ännu en sen kväll men det är bara helg en gång i veckan;) Ses sen!
 

Kommentera här: