dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mellosaker man fick ta innan det började!

Heeeeeeeej!

Idag har det hänt mycket saker, först åkte jag ju till jobbet och jobbade hela förmiddagen och efter lunch åkte jag till ICA för att köpa rostat bröd, osttubar och müsli:P Efteråt kom jag hem och övade på min celloläxa och sen räknade jag hur många kladdkakebitar det blev över och jag fick det till 34 så jag behöver nog hjälp med att äta upp allt:P Sedan åkte jag till orkestern:D Vi spelade såklart samma låtar som vi brukar göra och det går bättre och bättre för varje gång nu:) Sedan hade jag cellolektion och då spelade vi läxan och det gick bra och den läxa jag fick till nästa vecka var cellokonsert som är i en av mina böcker:)
 
 
Precis innan orkestern började snapchattade jag med några på samma gång och det slutade med att jag blev medbjuden till en tjejgrupp som Prisma har och den brukar vara ett tag efter min cellolektion och denna gången var vi hos Frida och hade det trevligt, pratade lite och fikade så jag funderar att gå nästa vecka också och då ska det vara hos Becka om jag inte minns helt fel:) När jag kom hem ytterligare en gång till käkade jag lite kvällsmacka och sen har jag suttit här en kort sväng tills jag insåg nyss att klockan blev tio och då skulle det vara bra om jag låg i sängen för att sova men så är det icke så jag får säga god natt och dröm sött till er alla!
 

Kommentera här: