dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lägermöte!

Hejhej!

Idag har jag jobbat väldigt länge, blev ganska trött i slutet så när jag tog hand om disken råkade jag tappa lite saker på golvet... Inte så bra men jaja. Efter jobbet hade jag lite bråttom till scouterna och kladdkakorna tog de som skulle på mötet hand om:) Jag och tjejgruppen var med de andra idag och då körde hälften sånger och rop medan de andra lekte lekar ute:) Jag var ute båda gångerna och den första gruppen funkade jättebra men sedan så kom den andra gruppen som nästan bara var killar och de höll ju på att brottas med varandra och var jätteoseriösa och de ville inte lyssna så det var lite tråkigt men mot slutet funkade bra:)
 
 
 
Efteråt gick vi ledare till lägermötet som vi skulle ha hand om (därav alla kladdkakor jag bakat) och vi tog lite fika och var med på mötet:) Det höll på väldigt lång tid så det var nästan så man ville sova men jag lyssnade i alla fall tillräckligt noga för att veta när nästa möte var så det var ju tur:) Fick åtta kronor av någon ledare i en annan kår som tack för fikat:D sedan diskade vi och snackade om hajken och kämpaleken som ska vara i höst men hajken är ju nästa vecka och den har vi inte planerat än? :P I alla fall så kom vi fram till att jag ska skriva två lappar till nästa vecka, maila Marianne och prata med tjejgruppen om packning nästa gång:) När jag kom hem var jag jättetrött av hela dagen och tog en dusch och nu sitter jag här i sängen så nu tänkte jag säga hejdå och godnatt!
 

Kommentera här: