dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gött med träningsvärk efter vandringen!

Hellojsan!
 
Efter att ha sovit i vindskydd mår man prima ballerina och jag packade ihop mina saker rätt fort och det blev en god frukost med varmt te för man frös ihjäl annars:P Sedan städa vi och gjorde det fint på lägergården, snackade en hel del med Filip och Gustav:) Sedan satte vi oss tjejer på bänken och Ida fick sin bror i knät och jag fick Filip och någon mer scout och det blev lite tungt när man också hade träningsvärk i benen men sånt får man tåla ibland:P Efter att vi haft vår lilla avslutning skjutsade jag hem Filip och Sussi, fick även med lite mat hem som blev över på hajken:)
 
 
 
När jag kom hem var jag helt slut, duschade och sedan låg jag i soffan hela kvällen tills jag skulle lägga mig och sova:P Tur jag hade lite godis som piggade upp mig så att jag inte somnade innan läggdags:P Kände mig som en zombie men jag hade ju haft en roligt hajk, kom på att det blev en hel del snaps från mig till folk från hajken också:P Stackaren som var på semester var tvungen att öppna brutalt många snaps på en och samma gång:P Både från fredag, lördag och söndag:P I alla fall så försökte jag sova den söndagen men jag skulle ju upp och jobba imorn igen så sova ut fick jag inte;) Ha det gött!
 
 

Kommentera här: