dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bilkurragömma 2014!

Hellojsan!

Äntligen fredag och bilkurragömma med Prisma:D Jag har taggat hela veckan för detta för det är så grymt roligt:D I alla fall så jobbade jag ju innan fast bara till ett:) Sedan var jag hemma och duschade, käkade och sånt:) Kom ganska tidigt men sedan skulle vi chaufförer samlas på varsin bänk och sedan kom de andra och fick välja vem de ville åka med:) Jag fick Linn, Samuel, Anna och Viktoria:) Sedan startade Elin och Louise filmen och precis efter slutet så rusade alla, verkligen alla, in i bilarna och började leta för fullt:P De roliga var att samtidigt som man skulle leta efter Elin och Louise med hjälp av ledtrådar kunde man samla föremål på fem olika ställen och det första vi gjorde var att åka till Rasta och kolla vart föremålet var men vi hann inte hittade det:/ Vi satsade på ledtrådarna istället men vi var lite dåliga på att fatta vad ledtrådarna betydde så det gick sådär för oss men roligt hade vi:D Samuel och jag satt i fram medan de andra tjejerna satt i bak och läste ledtrådar:P Jag lät Samuel växla ett tag också så det blev lite mer roligt:P Första stället de var på var såklart Medeltidens Värld och den fattade vi inte förrän i näst sista ledtråden men vi kom bara näst sist:D Nästa stället var Wänersted AB och den fattade vi nästan, tror vi körde in till dem men hittade inte bilarna:P Vi såg dem inte förrän vi var på granngatan och då tänkte vi att vi stannar där så vi kommer ut på vägarna tidigt:P Sista stället var bakom Gepe-Biwex AB som ligger bredvid Grävtjänst AB och vi kom tvåa:D Jag blev jätteglad då;) Vi fick två poäng, vårt lag och vi kan lätt säga att vi hade jätteroligt och det är ju huvudsaken:)
 
 
 
Tillbaka till Göta och sjunga lite och efter en stund var det café så jag köpte en baguette som egentligen aldrig kom men jag fick be om den en gång till men det är lugnt:) Snodde till mig lite mat innan jag gick och "klagade" fast ändå inte men nästan fast på en snällt sätt:) Vi var några som satt och snackade och hade det mycket trevligt, sedan körde vi Twister också men jag hade fel kläder för det...;) Vi satt i soffan och snackade resten av den kvällen sen och hade det gött:) Hade lovat Maja och Samuel och senare Becka att skjutsa hem dem och stackars Samuel var så trött så han somnade nästan och då sprang jag och hämtade mina kladdkakor så alla blev pigga efter det så då kunde vi snacka ett tag till:P Men vid halv två tror jag att klockan var så åkte vi hem och då hade vi mer skojigt för vi körde inte riktigt som man skulle men jaja:P Efter att ha skjutsat hem alla så kom jag hem och gjorde ordning mig förr att sova men sen satt jag vid datorn och kollade genom scoutbilder på datorn för Becka behövde ha en till en FB-nominering:P En grymt rolig fredag blev det med massa människor:D Ha det gött!
 

Kommentera här: