dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra visdomstanden utdragen, bara hälften kvar!

Tjennixen!
 
Idag på jobbet så trodde jag nästan hela dagen att den andra visdomstanden skulle ryka men sen fick vi en lucka på 25 minuter och pappa säger att han ska skriva journaler, jag skämtar lite då om att jag trodde att den andra visdomstanden skulle bort så pappa ändrade sig och tog bort den... Fick förbereda min spruta och hämta de verktyg som behövdes och denna gången gjorde sprutorna mer ont vilket inte uppskattades men jaja... Han fick bort den hur lätt som helst som tur är och jag har en visdomstand mindre:) Bara hälften kvar nu, det roliga är att de rycker på torsdagseftermiddagarna:P Börjar bli en standard känns det som men han drog den som inte var på samma sida som den första vilken kanske inte var så bra...
 
 
 
Jag vet inte om jag kan äta på den sidan än men nu när den andra är borta måste jag ju, den tredje är på samma sida där nere som den första vet har jag redan räknat ut:P För den fjärde är inte uppe än så den tar han ju inte;) Dock så ska jag käka tacos på Prisma imorn så vi får se hur det slutar men tur att det finns härliga människor som tar hand om mig och gör en vardag lite roligare än alla andra:D Nu har bedövningen släppt, tog bara fyra timmar, och jag ska käka mosade bananer och sedan blir det choklad:D Lite gott måste man unna sig när man varit modig i tandläkarstolen:) Vi ses imorn och dröm sött!
 
 

Kommentera här: