dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Student DLG 2014!

Hejsan!
 
Igår var det jobb som gällde på förmiddagen och vilken härlig dag det var med alla barnen och så många kramar jag fick från min beundrare:D Han satt och flörtade med mig vid maten också, en härlig person det! Efter jobbet skyndade jag mig att duscha och göra ordning mig för att sedan åka till utspringet:) Hämtade Maja och Linn och sen far det iväg och vi kom dock lite försent men systrarna Ros såg vi med en gång så det var ju bra:) Sedan gick vi runt till tio stycken tror jag det blev och varmt, trångt och lite förvirrande var det men vi hittade alla och jag hittade Jennifer också:D Det tog ett tag men sen skulle jag ju hitta de andra också med igen men det gick galant:D Efter att vi har gått igenom häcken två gånger så var vi klara och vi hittade Anna, Simon och Albin som vi sedan gick med fram till torget och tittade på paraden:) När paraden var slut behövde de flesta gå på toa så det var tur att Albin bor i stan så kunde vi gå hem till han och låna toan:) Där träffade vi Magda också eller om vi träffade henne innan, jag är lite förvirrad runt denna dag:P I alla fall så var vi där ett tag och sen gick vi till torget igen för att titta på alla vagnar och det tog ju aldrig slut men trevligt var det och lite väl högljutt ibland;)
 
 
 
 
Sen åkte vi till vår lilla by igen och efter att ha lämnat av Magda och Anna åkte vi andra och hämtade Gustav som åkte runt med oss till alla:) Då började den långa resan nu och det började hos Erik, vidare till Frida, Evelina, Julia, Lisa, Jonathan och till sist Elin:) Det var mycket trevligt och roligt hos alla och ibland lyckades vi tajma in det bra med andra som t.ex Albin och Simon:P Eftersom vi åt på varenda ställe så åt man inte så mycket eller försökte i alla fall:P Det gick ju bra i början men sen när vi kom till Frida, nummer två så tog det emot och då delade nästan alla på allt men efter att ha gett min halva tårtbit till Albin orkade jag ändå inte allt så Simon la sin tomma tallrik över så att det inte fanns någon tårta kvar:P Karro var rolig och trodde att jag hade slängt iväg tårtan i trädgården för hon skämtade om det förut:P Sen gick det ganska bra att äta hos varje person mer eller mindre och efter att vi varit hos Elin så hade jag gravidmage:P Kunde verkligen inte trycka in den men då tyder det väl på att jag har ätit i alla fall:P Runt elva så åkte vi därifrån och efter en mycket lyckad dag så var jag proppmätt, jättetrött och glad:) Så härliga människor jag träffat och så god mat och trevligt sällskap jag har haft:D Vi ses sen!
 

Kommentera här: