dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spela varje dag, tur jag har några instrument att välja mellan!

Hejhej!

Idag så har jag äntligen blivit klar med att tvätta fönsterkarmarna med fettlösning:) Dock så når jag inte ända upp när jag står på stegen så jag får typ häva mig upp på fönstren och försöka nå:P Sedan började det såklart att regna, hagla, åska och då stod jag i duschen:P Käk och musik blev det innan jag åkte till Chill'is och eftersom det regnade så hade mamma såklart tagit bilen så jag var tvungen att skaffa skjuts och då var Albin snäll och hämtade upp mig:) Vi hämtade ut pengar och sen köpte vi glass på Chill'is innan Andakten började:) Efter andakten fick jag träffa Karro som hade kommit hem från Polen och det var annat gött folk där också:)
 
 
 
Vi gick och käkade igen och då blev det baguette, en specialare för mig:P Det fanns ett bröd som brutits av och då tänkte jag att jag kunde ta de delarna så blev de av med den och jag äter bättre om det är lite olika delar också så det inte blir en så stor baguette:P Sedan snackade vi ett tag tills jag fick åkte med Karro hem:) Här hemma så har jag och mamma beställt den bok som behövs till musikteorin på Ingesund:) I brevlådan idag kom mina notböcker, Schlagerfinal 2014 och 100 lätta låtar Ukulele:D Har redan spelat igenom det lite för det måste man ju:P Snart ska jag nog sova och imorn kanske jag ska snickra förråd med de härliga scoutledarna men jag är inte säker än, det märker vi:P Ha det gött så ses vi när vi ses!
 

Kommentera här: