dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

So undercover!

Hejsan!

Idag har jag spelat lite för mycket mobilspel igen men jaja, inte bara det har jag gjort utan jag har hjälpt mamma att stryka tvätten också så tummen upp för den! Innan det spelade jag ukulele i typ två timmar tills fingrarna gjorde ont:P Under tiden jag strök sen så plingade det på dörren och där stod Linn, blev väldigt glad för det blev väldigt tyst i huset ett tag:P Så vi pratade lite och sen efter att jag var klar med tvätten så åkte vi till ICA och köpte chips och dip och kollade på So undercover i källaren:) Det var en bra film och sen har Linn gjort så att jag har gillat en ny artist, Thomas Stenström och förmodligen ska jag på en konsert med han i sommar:)
 
 
 
 
Efter filmen bestämde vi också att vi skulle gå på bio och då blev det även med Ida och Albin:) Har frågat Gabriella också men det är inte säkert att hon kan än men vi får hoppas:) Det är alltid mysigt med bio och vi ska se Förr eller senare exploderar jag och den ville jag se på bio men jag visste inte riktigt med vem men nu har jag ju hittat ett gäng:D Det har inte hänt så mycket mer än så men det blev i alla fall bra saker (inte stryka tvätten såklart) och vi ses imorn!
 

Kommentarer:

1. Silke:
Åh, den filmen är super ju!!
Svar: Ja, verkligen en jättebra film!
Rebecca Jonsson

Kommentera här: