dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skrapa fönster!

Hellojsan!

Vaknade åter igen till ett tomt hus, ganska skönt fast ibland lite för tyst om man inte har något att göra:P Jag har suttit lite vid pianot idag och sen kom jag på att jag skulle skrapa fönster för jag ska måla dem imorn:) Efter en timme var det klart och då gick jag in igen och lagade mat:) Efter maten upptäckte jag att det snart var volleyboll och titta på VM så då cyklade jag bort till Göta vid fem:)
 
 
 
Vi spelade en stund och sen var det dags för VM-match och efter den åkte vi hem eller några gjorde det:) Jag fick en cykelkompis halva vägen, Albin och det är ju alltid trevligt:) Här hemma har jag bara chillat och snart sover resten av familjen så då får jag vara tyst igen;) Imorn är det som sagt bio och istället för Gabriella som inte kunde blev det Julia:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: