dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Scoutlägret - The Fox 2014 dag tre!

Gokvällen!
 
I lördags så var det frukost som gällde och sen gick vi till Jerikoplanerna och förberedde:) Lunch sen och då fick jag lite hårmassage och magträning samtidigt:P Jeriko igen fast då körde vi bara en match men final och sen var vi tvungna att hjälpa de andra för de skulle köra den sista finalmatchen med de äldsta och då behövdes fler funktionärer:P Man blev väldigt sugen på att köra själv och vi har frågat några men det blev en liten krock med nattvandringen:/ Efter alla finalerna så var det kvällsmat och eftersom Marabou körde så kom jag på att jag, Malin och Tanjo skulle laga kvällsmaten åt dem så de slapp eftersom de hade kämpat så i skogen:) Vi gjorde korv stroganoff åt dem och det blev bra:) Sen gick vi och snackade med de som skulle köra Jeriko och vi bestämde tider och sånt och än så länge var vi fyra lag:) Lägerbål var det sen och då hade vi hand om det, bland annat delade jag och Anders ut priser för vinnarna på Jeriko och de fick tandkräm av mig:P Pappa hade ju ett mig mycket så det blev ett bra pris:P
 
 
På lägerbålet var jag med några gånger och Linn filmade detta:) När Maja käkar så sitter jag också på scenen och då är det tänkt att jag ska sitta där och skratta helt random ibland:P Sen kom innanlårsorkestern fast Bosses änglaorkester:P Efter lägerbålet så körde vi Jeriko men Gillstad/Järpås kunde inte så det blev vi mot Tidaholm bara:) Några Lerumstjejer hoppade in hos Tidaholm och några från Lidköping hos oss:) Vi vann med ungefär 8000 poäng och de andra hade typ 4000 poäng så jag är stolt:D Grymt roligt var det i alla fall:) Efteråt snackade vi om att åka och bada så det gjorde och vi tog bilen:P Det var jag, Lisen, Jesper, Linn, Maja, Erika, någon mer och två tjejer från Lidköping fast alla badade inte:P När vi kom fram så filmade jag när de skulle hoppa men de var så sega så jag slutade filma och gick ut dit istället och precis när jag skulle klättra ner för stegen så hoppade en från Lidköping ner men jag var tvåa:P Det var dock jättekallt så efteråt ville jag verkligen ha en varm och gosig kram men så blev det icke;) Stod istället vid tvättmaskinen som var tänd och snackade med de andra ledarna, käkade lite gott också:) Sen kom några Lerumstjejer men efter ett tag orkade jag inte mer så jag la mig men de hade skrivit ett fint brev till lägerchefen:P Eftersom jag var så kall sov jag med fleece och filt den natten så jag skulle få lite sömn i alla fall, ha det gött!
 

Kommentera här: