dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prismaavslutning!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag började jag dagen med att sitta och käka frukost framför TVn och titta på gamla barnprogram som Ed, Edd och Eddy:P Sen la jag patiens några gånger tills det var dags att duscha och laga trerätters med syrran och hennes kille:) Det var vår present till mamma och pappa, mors dag och pappas födelsedagspresent:) Jag hade hand om efterrätten och då skar jag banan, kiwi och jordgubbar i bitar och la de i en form och sen tog jag på vit choklad och in i ugnen:) De andra gjorde tonfiskröra och räkröra på macka till förrätt och caesarsallad till huvudrätt:) Mamma och pappa var nöjda och jag fick diska men sen kom systrarna Ros:) Vi ska spela på Karros konfa och hon ska sjunga med de andra och jag, Becka och Amanda ska spela på våra instrument:D Det var jätteroligt att spela:D
 
 
 
 
Sen gick vi till Prismaavslutningen och då började vi med att ha en liten samling och sen spelade vi volleyboll:) Efter ett antal matcher så gick vi in och gjorde musikquizen:) Jag var inte alls bra men jag fick lite hjälp:P Förresten hittade jag en enkrona i sanden när vi körde volleyboll:D Sen käkade vi mat, grillspett och efterrätten blev jordgubbar med glass:D Vi satt och snackade lite i sofforna medan vi åt och fick reda på vilka som vann musikquizen men det gjorde jag inte men jag fick 27 poäng av 33 eller något:P Sen blev det mera volleyboll och när det började regna satt vi och chillade och sen blev det spel, hjärnsläpp och jag vann:D Eller jag och Karro tillsammans vann för jag hoppade in för henne när hon skulle åka hem:) En mycket trevlig kväll men ha det gött!
 

Kommentera här: