dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nytt loft till lilla mig!

Gokvällen!

Vädret tycker jag borde bli lite bättre, man blir bara trött av det väder som vi har nu:P Dagen började med att jag chillade på soffan till halv två och sen tog jag en dusch och käkade mat:) Efter maten påbörjade jag att skriva rent de minnesanteckningar jag fick från morfar men mitt i allt skrivande så ville mamma och pappa att jag skulle följa med och fixa mammas krona... Men innan det skulle vi till stugan för att kolla läget och då åkte vi dit:) Har fått ett nytt loft så nu har jag två, dock så är det nya i mammas och pappas sovrum så jag lär ju inte sova där när de sover i det rummet:P Jag får väl växla om jag nu kommer sova där någonsin;) Efter en hel dels tjatande så kom vi hem igen och åkte till praktiken för att sätta in en ny krona på mamma och sen fick jag äntligen sätta mig vid datorn igen:P
 
 
 
Käka lite mat och sen har jag chillat här, jobbat med den nya bloggdesignen bland annat:) Nu börjar mammas semester och då blir jag inte ensam hemma om dagarna men man får hoppas på att mamma och pappa ska ut och resa så kan man bli ensam hemma igen:P Syrran och hennes kille kom hem för någon timme sedan och ligger och sover men som tur är ska de hem på tisdag så förhoppningsvis kommer det inte bli så jobbigt att ha henne hemma, bara hon inte äter upp min kvarg för det gillas inte! I alla fall så kanske jag borde gå och lägga mig men vi ses nog imorn och sov så gott!
 

Kommentera här: