dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Katedrals student!

Hejsan!

I fredags var det dags för Katedrals student och då var jag hemma på förmiddagen innan jag skulle hämta Karro strax innan tolv:) Jag gick upp vid tio för att jag skulle hinna duscha och sånt men då kommer mormor och morfar och beställer en resa på våran dator och såklart behöver de massor med hjälp så tyvärr kommer jag lite försent till Karro... När vi väl kom så parkerade vi vid Jysk så vi fick gå en bit men det är ju bara bra:P Vi träffade Linn, Maja, Rebecka och Amanda ganska snabbt så det var ju tur men sen började vi hitta alla studenter vi skulle hänga på och som tur var så hade vi inte så många denna gången:) Efteråt gick vi till Botan och kollade när de simmade och sånt och eftersom jag är så kort så såg jag inte så mycket men jag hade ett trevligt sällskap så det kvittade:P Nästa år får jag se till att jag kan se så att jag tar kort:P
 
 
 
 
Sedan gick vi till Willys och köpte oss något att dricka för vi blev jättevarma och törstiga:) Sen gick vi och kollade på flaken, tror att de åkte fyra varv eller något så vi hann verkligen se alla:P Sen åkte vi till första studenten, hämtade bilen först men sen åkte vi till Karl:) Jag träffade han i onsdags och blev lite spontant inbjuden för att alla andra ville till honom men man tackar ju inte nej till gratis mat:P De hade coola solstolar som vi testade och massa god mat:) Vidare till nästa student utanför Lundsbrunn och vi som satt vid samma bord skrev tillsammans i hennes gästbok ett ord var och det blev lite skojigt:P Grodor och kyssar förekom i denna hälsning, vi som satt och skrev var Albin, Rebecka, Karolina, Linn, jag, Maja och Amanda:) Vi hade jätteroligt under tiden och frågan är ju om studenten tyckte det var roligt men det får vi hoppas i alla fall och vi var dessutom först med att skriva i gästboken och det tog typ en timme så de andra kanske inte hann skriva men jaja:P
 
 
 
 
Sen åkte vi till tredje och det var Louise, en dagispolare så nu är jag i alla fall vän på FB och känns inte alls oinbjuden fast det gjorde jag inte hos de andra egentligen men man borde var vän på FB innan man åker hem till folk kanske:P Jaja, trevligt hade jag i alla fall men hos Louise var det väldigt roligt, väldigt god mat till och börja med och jag åt massor av någon konstig anledning:P I alla fall efterrätten, till och med Majas som hon kastade över från sin sked till min tallrik utan att jag såg något fast det gjorde jag i alla fall:P Sedan blev det fotboll och jag och Maja hade görskoj när vi fotade Ida och hennes olika reaktioner när fotbollen var igång:P När fotbollen var slut så var Idas ungdomsledartjänst officiellt slut så vi kastade henne i poolen med kläderna på:D Sedan fick hon låna lite kläder av Louise och jag skjutsade hem henne så att hon inte skulle frysa så mycket, jag var lite halvt spontan och hoppade nerför Louises trappor utanför dörren och det var lite läskigt men jag klarade det:D Sen var det slut på dagen och jag hade en riktigt rolig kväll:D Ha det bra så ses vi!
 

Kommentera här: