dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag har varit duktig!

Gokvällen!
 
Denna gången vaknade jag i min egna säng och redan tisdag, hjälp vad tiden går fort men om man ligger och filosoferar så är klockan helt plötsligt ett:P Efter frukosten så spelade jag ukulele och sedan knackade det på dörren och vem står där? Jo, Linn helt spontant:D Vad glad jag blev och då gjorde jag ordning mig och sen bestämde vi att vi skulle baka något men hon behövde hänga upp tvätten och jag hade också lite måste så Linn åkte hem och fixade tvätten och jag fixade här hemma:)
 
 
 
 
Jag har sytt på The Fox-märket på scoutskjortan, städat efter mig och Karro i måndags och sen så hann jag med att göra ordning i min garderob och byrå:D Sen kom Linn igen och vi bakade en kladdkaka och vispade lite grädde och snackade om livet:D Sedan åkte vi till volleybollen men det var typ inga där och det blev inget bra spel så det slutade med att alla åkte hem igen:) Jag var mörbultad sen förra gången så hela armarna gjorde ont och jag har ett blåmärke på ena tummen också som gör lite ont;) Jag cyklade till ICA för att köpa lite kvarg på vägen (omväg, jag vet) och sen har jag suttit här och kommit ikapp lite på bloggen:D Nu har jag varit duktig och imorn måste jag upp tidigt men det är sommar så jag behöver igen sömn:P Jaja men ha det så bra så ses vi!

Kommentera här: