dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hörselproppar!

Hejsan svejsan!

Idag har jag åter igen varit och jobbat hos pappa och det har gått bra:) Efter jobbet åkte jag direkt hem och sen åkte jag och mamma vidare till stan och sjukhuset för att ta avtryck för hörselproppar:) Såna där hörselproppar som musiker har som är gjorda för sina egna öron så att de verkligen sitter där de ska samtidigt som man spelar:D När vi kom dit så fick jag bara göra högerörat för på vänsterörats trumhinna finns ett litet hål och då fick inte hon göra det utan någon annan läkare så det får jag göra en annan gång:) Hon gjorde på ett öra som sagt och då började hon med att trycka in skumgummi så långt in det gick och sen blandande hon en grön gegga som hon tryckte in i örat och sen fick det stelna en stund och efteråt var det bara att ta ut allt igen så hade man ett avtryck:D Nu ska denna skickas till en annan som heter Rebecca så ska hon göra hörselproppen som jag får prova om ca en månad:D Hoppas det blir bra för då kan jag få ett roligt år på Ingesund utan att behöva oroa mig om hörseln:)
 
 
 
Efteråt så hämtade vi syrran som hade fikat med en kompis och sen åkte vi hem och då spelade jag lite piano och sen kollade jag på lite youtube-klipp:) När klockan slog 17:00 åkte vi till mormor och morfar för att fira deras 50-åriga bröllopsdag, god mat fick vi och en rolig sak som hände var när mormor visste mer om VM än de flesta av oss andra:P En annan rolig sak var att helt plötsligt piper det i en telefon och mormor hoppar högt för då tar hon fram sin egen mobil som fick ett sms och sitter och smsar med sin son och det trodde jag nog aldrig att detta skulle hända:P Mormorn i familjen som smsar vid matbordet och inte någon annan:P Sen åkte vi alla hem och jag har chillat, tittat på Glee och käkat popcorn och nu sitter jag här vid datorn:) Ha det gött så ses vi! Imorn så är det midsommar och allt är fixat till det, mat, kläder och hela alltet:D Ska fira med mina Prisma-vänner men ha det bra!
 

Kommentera här: