dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Har jag fattat eller är jag fortfarande i chock?!

Hejhej!

När jag vakande imorse hade jag helt plötsligt två sladdar i ansiktet:P Jag hörde att något "brakade ner" inatt vid två men tänkte inte så mycket på det:P Idag har jag jobbat igen på SMUlan och barnen är verkligen helt underbara, min beundrare är så gullig för han vill bara kramas och skratta hela tiden:D När jag kom hem var jag helt slut men det får man väl stå ut med:P Här hemma har jag inte gjort mycket, snackat med syrran om livet och det slutade i gråt för min del för pappa frågade om jag hade någon ledare för Prisma som visste vad som händer imorn och då kläcker jag ur mig att "Ja, Samuel men han är tyvärr död" och då brast jag ut i gråt så kvällen har jag mest lyssnat på musik och tänkt:)
 
 
 
Jag tror att det är idag som jag faktiskt fattar att Samuel är borta och det gör mig ledsen och jag måste snacka med de andra om begravningen och sånt så jag kanske anmäler mig för den är snart:) Mamma var snäll och klippte ut annonsen åt mig så nu ligger den här på skrivbordet:) Det kommer nog bli en jobbig natt men förhoppningsvis klarar jag den också:) Ha det bra så ses vi!
 

Kommentera här: