dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

DLG:s karneval 2014 och i år är jag inte med!

Hejhej!
 
Idag har jag chillat hela förmiddagen, varit på altanen och försökt att dölja mitt linnebränna genom att få bikinibränna istället:P Vid fem åkte jag och hämtade Sandra och hennes kille för att sedan dra till Lidköping och DLG:s karneval:) I år är jag dock inte med men det är alltid roligt att se på och träffade många jag kände:D Efteråt åkte vi till donken på drive in och satte oss vid DINA-scenen och åt upp:)
 
 
 
Sen "strögade" vi lite och åkte hem fast vi tog en sväng förbi Blomberg och Sandras killes gamla hus på kullen:P Det var en trevlig dag men imorn ska jag jobba, de från förskolan jag jobbade på i höstas ringde mig:) Det kommer bli trevligt att få se alla barnen igen:) Sov så gott!
 

Kommentera här: