dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det händer ungefär en gång i månaden, larmet, pappa och syrran alltså...!

Hejsan!

Idag har jag varit uppe tidigt för att jag ville ha en inbakad fläta av mamma men sen gick ja och sov igen i typ fyra timmar till:P Av någon konstig anledning så hade inte pappa fattat detta så han satte på larmet imorse och då blir typ hela dagen förstörd enligt mig, ont i huvudet fick jag i alla fall och arg på pappa hela dagen! Sen så åkte jag och tränade och då upptäckte jag typ tio minuter innan PT-träningen började att jag skulle cykla fram och ta ut pengar innan så då fick jag cykla jättefort så jag var typ redan uppvärmd när jag kom dit:P Träffade Jennifer i samma veva också och det var roligt att prata med henne:) Efter träningen åkte jag hem, duschade och käkade frukost:) Sen solade jag nästan resten av dagen, spelade tetris under tiden och hade det gött:)
 
 
 
Sen trodde jag att klockan var fem men i själv verket var den fyra så då visste jag inte riktigt vad jag skulle göra men jag cyklade fram igen och köpte hänga på-saker till alla studenter så nu är det fixat:D Sen käkade jag lite mat, frukt blev det och sen kom pappa men efter en stund orkade jag inte med han så jag cyklade till Göta:) Dock en halvtimme innan mötet började men jag hittade lite volleyboll-vänner så jag spelade lite innan det var dags för mötet:) På mötet gick vi igenom hur närvarokort på dropbox fungerade och jag fattade allt:D Sen blev det smörgåstårta-kalas och trevligt prat:) Jag fick en liten avskedspresent/flyttpresent av ledarna också, en jättefin kudde:D Efteråt så spelade jag volleyboll igen för de höll fortfarande på att spela:) En mycket bra dag förutom hemma men nu blir det popcorn och serier:D Ha det bra!
 

Kommentera här: