dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Chill'is har öppnat, första kunden för säsongen!

Hejsan hoppsan!

Försökte att komma ut och tvätta fönstren vid tolv men det slutade med halv ett istället och efter en halvtimme började det regna så jag hann bara sex fönster idag:P Jag får bara ha den där tvättgrejen på i en kvart så då tänkte jag göra en spelningslista som var en kvart men det ville inte funka med min bärbara och den stationära tar ju en evighet ibland så efter en halvtimme gav jag upp och hämtade mammas äggklockan som jag ställde på en kvart istället:P När det började regna så kunde jag ju inte göra så mycket men det var inte många minuter kvar tills Chill'is öppnade, ett sommarcafé på Göta som drivs av Ida och Carolina:) Det är där jag kommer vara om jag inte har något annat för mig eller bara för att träffa prismagänget:) När klockan slog två gick jag precis in på Göta och i samma sekund ropade de att det var öppet så då var det bara att gå in och jag blev även den första kunden som köpte idag så det var en upplevelse:) Jag beställde en baguette och flädersaft som var jättegott och senare på dagen blev det även glass:)
 
 
 
Jag kom dit med en plånbok full av cash men det slutade med enbart två kronor kvar och nej, jag har inte ätit så mycket:P Jag var skyldig Ros 250 kr och Albin 40 kr så han fick äran att betala i mynt för typ femtio spänn för det var allt jag hade:P Jag får ta ut pengar imorn innan jag drar till Chill'is igen för annars kan jag nog inte köpa något:P Jag blev kvar på Chill'is i sex timmar, hann käka mat, spela spel med Amanda, käka glass, lite halvt frågesport med de som satt i rummet och till sist tittade vi även på VM:) Vid åtta åkte jag hem och då blev det mat igen och kolla lite flyg till Tyskland och Lisen:) Jag får sova på saken, det skulle vara gött och hitta någon som ville hänga med men det är ju inte så säkert men frågan skadar ju inte;) Nu har jag suttit med bloggdesignen 2015 och jag är faktiskt snart klar och jag fixa en sak som jag försökt med i tre år men nu äntligen fattade jag hur det var:D Hoppas den designen kommer bli grym och faktiskt lite annorlunda mot tidigare fast kanske ändå inte men det får vi se om ett halvår:P Snart ska jag lägga mig men vi ses imorn!
 

Kommentera här: