dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Äntligen sova över hos Ros!

Tjenna!
 
Sov inte överdrivit länge i söndags men jag vaknade till ett tomt hus så lite yey på den:P Var fortfarande mätt sen veckan men lite frukost blev det i alla fall och sen satt jag i pyjamas och täcke och spelade piano tills klockan fyra ungefär:D Lite ukulele blev det också mellan låtarna:D När klockan var fem så var det dags att hämta systrarna Ros och åka till Katedrals bal:) Där träffade vi även Maja, Ida, Linn, Simon, Elin, Philip och Albin, tror inte jag glömde någon men vi var väldigt tidiga så vi gick till Willys och köpte glass:) Sedan var det dags att kolla på alla fina katedralare och jag träffade Andrea, Fanny och Ludvig mina barndomsvänner och Ludvig har jag inte träffat sen han var i New Zeeland och samma med Hedvig som jag träffade i fredags:D Träffade kusinen Anna då också, fyra gånger och hon tvingade nog fram sin kille som var med och hjälpte till på simningen:P
 
 
 
 
I alla fall så tittade vi på balen och käkade glass och jordgubbar:) Efteråt åkte några hem men vi som var på tre dagar tillsammans åkte till donken:) När vi åkte hem igen så spelade vi lite volleyboll och vi var ganska många där men efter ettt tag var vi alla trötta så vi åkte hem och då bestämde vi att jag och Maja skulle sova över hos Ros och deras efterlängtade soffor:D Vi åkte och hämtade tandborsten och sen gjorde vi ordning för att kolla på Sherlock Holmes:) En mycket rolig dag med härliga vänner men trött var man också och ha det gött!
 

Kommentera här: