dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ångrar att jag la mig vid två...!

Hejhej!
 
Idag blev jag väckt 06:45 av mamma som sa att jag skulle jobba hos pappa idag så det var bara att gå upp även om man inte hade sovit mer än drygt fyra timmar... Har alltså jobbat några timmar idag och trött har jag varit men det gick bra men efter jobbet var jag jättejättetrött men sen slank en liten kladdkakebit ner så då blev jag lite piggare:P Kan säga att jag käkade lite kvarg precis innan så lite nyttig har jag varit:P Sen åkte jag till stan för att hitta en midsommarklänning och det gjorde jag fast inte på H&M utan Vero Moda som jag aldrig brukar handla i:P Men det verkar vara ett år då jag inte gör som jag brukar så det passade ju bra;) Jag träffade Ida och Erika och Ida hade tänkt köpa just den klänningen som jag valt men hon gjorde inte det som tur var så förhoppningsvis är det bara jag som har en sån klänning på fredag:)
 
 
 
 
I alla fall så var det roligt att se Ida och Erika men sen så gick jag och köpte två skärp också, förhoppningsvis rätt storlek för en gång och nyss provade jag dessa skärp och de passade perfekt:D Har köpt ett och samma skärp fast i olika storlekar, började med S, sen L och nu idag M som tydligen är min skärpstorlek:P Då har jag lärt mig något nytt men efter det så åkte jag hem, dock i fem km/h för att det hade hänt en olycka längre fram men knappt efter halva vägen så körde jag i normal hastighet:) Blev jättetrött av att köra så sakta så när jag kom hem var jag återigen jättetrött:P Följde med mamma till ICA och nu sitter jag här och har uppdaterat färdigt och ska försöka skriva varje dag men om man har roligt eller är någon helt annanstans så man inte kan skriva får man skylla sig själv:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: