dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Volleybollturnering!

Heeeeeeeeej!
 
I lördags åt jag en ordentlig frukost, nästan en liter jordgubbar, lite kvarg och en macka med ett glas mjölk:) Var till och med tvungen att vila lite så jag låg och solade en halvtimme:P Sen var det dags för volleybollturnering och då hämtade jag Rosarna, Felicia och Maja innan:) Sen började det hela och mitt lag förlorade varje match:P Fast i den sista matchen så skulle vi köra tre set och den som vann två gick vidare och då vann vi det första så man kan ju säga att vi vann en match;D Så kan det gå ibland men roligt var det att spela volleyboll ungefär hela dagen:D Det blev en glass, en baguette och en kladdkaka med glass under dagen också:P Vi pratade om vattenkrig hela den dagen för det var jättevarmt så vi var några som åkte hem till Rosarna, tio var vi nog:) Först åkte några och hämtade sova över-saker och jag hämtade lite kvarg till lunch också.P
 
 
 
Sen började vi sätta upp tältet utanför Rosarnas hus på en lekplats och några fyllde vattenballonger som jag hade med mig:) Sen förberedde vi vattenkriget med "vapen" som bestod av vattenpistoler, vattenflaskor, vattenballonger och massa annat:D Vi delade upp oss i två lag och sen räknade vi ner och så roligt det var:D Vi alla blev dyngsura och tog lite kort i slutet:P Eftersom vi var ganska gräsiga så tog vi vattenslangen och spolade av oss och jag tog även en snabbdusch:P Jag fyllde en hink med vatten, schamponerade mig och sen fick Karro hälla vattnet över mig:P Jag har alltid velat duscha på gatan så detta var ett bra tillfälle för en sån konstig sak som jag kan göra ibland:P Roligt var det i alla fall:D Sen så åkte vi tillbaka till Göta men innan det, ett besök på gatuköket:) Vi tittade på matchen och då blev det Holland som tog bronset mot Brasilien:) Efter matchen och diskningen åkte vi till Ros igen och la oss i tältet:) Vi snackade ett bra tag, hälften i alla fall och vi var nog uppe till sju men sov sen till tio så lite sömn blev det i alla fall:P Hej svejs!
 

Kommentera här: