dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En mycket bra fredag!

Heeej!

I fredags var en underbar dag:) Jag var lite galen i torsdagskväll och tog upp hängmattan och sovsäcken på altanen för att sova där:P Så i fredags vaknade jag upp i en hängmatta utomhus:D Klockan var åtta och sen vid tio så hämtade jag Karro och vi träffade Albin och Philip för vi skulle spela volleyboll:D Sen så ringde Maja, Becka och Linn och då skulle jag och Karro hämta dem men vi blev lite tidiga så vi åkte hem till mig istället och fixade lite saker:) Sen hämtade vi de andra och spelade volleyboll igen:D Efter några timmar så åkte vi till Albins sommarstuga och då fick jag med mig Majas hundar i bilen för de kan inte vara ensamma hemma så länge:) När vi kom fram så började vi grilla hamburgare, banan-choklad och göra ordning grönsaker:) Sen satt vi ute på en filt och käkade tills vi inte orkade mer;) Så var det i alla fall för oss Becc/ckor:P De hade en jättestor gunga som vi alla gungade på och det var jätteroligt och vissa lekte med hundarna också, inte jag:P Sen så åkte vi vidare till badet och vi hoppade i direkt, inte så farligt kallt var det men roligt hade vi och hundarna var i också:)
 
 
 
Sen var vi några som tvättade håret i sjön också och jag har inte tvättat håret i en dusch på jättelängesedan:P Har tvättat håret på annat håll tre gånger i rad nu;) Sen käkade vi glass och jordgubbar och hade det trevligt men lite bråttom också fast inte jag och Maja:) Vi stannade kvar med hundarna i drygt en timme till och då vågade jag klappa hundarna, en av dem verkar gilla mig:) Sen så gick vi till bilen och tillbaka till vår lilla by igen:) Dock så hade den gula bensinlampan lyst sen innan vi kom till badet och på skärmen stod det att vi hade 0 km kvar när vi var i en rondell och det var 2,5 km kvar till bensinmacken så jag bad Maja hålla mig i handen och jag försökte köra så att det inte skulle gå åt mycket bensin och vet ni vad! Jag klarade det, vi körde in och tanka direkt för jag vågade inte åka mer men vi klarade oss:D Efter att vi tankat åkte vi till Maja och bytte om och hundarna fick mat men sen åkte vi vidare till Prismas andakt och Albin höll i lovsången, dock kom vi lite sent men hoppas vi inte störde:) Efter andakten gick vi in och käkade en baguette och kladdkaka med glass:) Sen satt vi och spelade 2048 ett tag innan alla åkte hem igen:P En mycket bra dag ska jag säga:D Ha det gött!
 

Kommentera här: