dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En bra dag på sjön med härliga vänner!

Tjennixen!
 
Vaknade denna natten upp i Idas sommarstuga och på morgonen gjorde vi lite frukost, sen var vi snabba med diskningen och bädda så att vi hann bada innan vi skulle åka hem:) Mitt i allt badande så bestämmer vi oss för att stanna kvar men tyvärr måste Amanda jobba så Ida skjutsar hem henne och vi andra är kvar och badet:) Becka badade inte denna gången men Maja och jag var i ett bra tag:) Vi simmade till den bryggan som pappa simmar till och hade ett litet träningspass:P Sen simmade vi till Becka igen och då kastade vi boll som pappa fick hämta:P Sedan tog vi min båt och åkte runt på sjön ett tag, dock så hann Ida komma men det märkte vi inte så hon fick vänta i en timme:/
 
 
 
När vi kom till Ida igen så var vi hungriga, dock så tänkte vi inte att vi skulle stanna så det slutade med att jag gick ner till mina föräldrar och snyltade lite mat:P Sen lagade vi det och käkade:) Efteråt började vi göra armband som Ida ska visa på Segol men vi kom inte så långt för vi åkte båt istället;) En jättemysig dag hade vi på sjön och sen diskade vi igen och åkte hem:) När jag kom hem fixade jag lite och efter en stund hämtade jag Rosarna för vi skulle vara hos mig och titta på massa musikaler de hade gjort på låg och mellanstadiet:D Alla är ju så söta så man dör ju nästan och Maja kom också:) Vi käkade lite vindruvor och chips och hade det trevligt:) En grymt bra dag har jag haft men vi ses!
 

Kommentera här: