dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varför är de goda chipspåsarna allra högst upp och varför är jag så kort?!

Gokvällen!
 
När man är arbetslös kan man få sovmorgon varje dag och det är verkligen skönt att faktiskt få sova ut ordentligt, inte ha några läxor och till slut att inte passa några tider förutom mina underbara fritidsaktiviteter som jag gärna passar tider till:D Det är nog den enda tiden jag kan känna så tror jag så det gäller att passa på;) Jag har i alla fall en plan till hösten och hoppas att den går igenom och därför måste man spela cello lite oftare och det hinner jag ju nu:D Både cello och ukulele blev det och det var jätteroligt:D Sen började jag göra en eld i kabinen och efteråt lagade jag mat som även ska vara till den övriga familjen:) Mamma har sagt att jag måste börja lära mig att laga mat så det gör jag varje dag nu kanske inte under helgen men vardagarna:)
 
 
 
Om en vecka kommer jag befinna mig på Flämslätt och det hoppas jag kommer bli jätteroligt:D Kommer träffa Vivian också, förhoppningsvis:) Tror dock jag kommer vara med de i min orkester och snacka med de andra cellisterna:) Efter lunchen duschade jag och sen åkte jag till ICA för att köpa chips och ostbågar till mamma:) Det roliga var att både de chipsen jag ville ha och ostbågarna bara fanns allra högst upp och jag når ju inte dit:/ Så jag var tvungen att ta något annat, de är ingen idé för mig att försöka få tag i det högst upp;) Ikväll slappade jag lite och sen blev jag sugen på att ta fram kortleken och lägga patiens och sånt där:) Nu ska jag lägga mig men vi ses imorn, dröm sött!
 

Kommentera här: