dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pyssel som legat i garderoben och dammat!

Hejhej!
 
Idag efter frukosten kom jag på att jag började sy på några tavlor för ungefär fem, sex år sedan men vad hände med dem? Jo, de har legat och dammat i garderoben och jag hittade även en påbörjad mössa som jag stickat till min kusin Viktor som nu är fem år:P Jag hann tydligen inte sticka klart den innan han föddes men nu får det bli till mina barn istället:) Det är en sån där jordgubbsmössa som är så gulliga på bäbisar:) Som sagt hittade jag de där tavlorna som jag skulle sy klart och jag var tydligen klar med en av fyra och nästan hälften på den andra så det var bara att fortsätta:) Det är lagom stora tavlor för mig med de fyra årstiderna, en tavla för varje årstid:)
 
 
 
Så idag har jag mest ägnat mig åt denna tavla och jag har inte hunnit bli klar med den, det är våren jag håller på med nu (den vänstra längst ned) och den jag redan gjort var hösten (längst upp till höger) så det är bara att sy:) Imorn ska jag klippa mig och dessutom hos en ny frisör som jag aldrig i hela mitt liv träffat förut så det blir spännande:) Hoppas jag kan ta en ny profilbild till bland annat FB för en Rebecca med tomteluva passar inte så bra längre:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: