dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Orkestern och cello får solo!

Hellojsan!
 
Idag har det varit en sån här vanlig förkylningsdag så jag har sovit ganska länge, ätit mat (lagade den helt själv och den var lite avancerad):P Sen har jag klippt mina naglar för att sedan åka till orkestern och spela cello:D När jag kom dit var det gamla gänget där som brukar vara där innan och då kom vi på en rolig sak:P det finns olika grupprum och man ska inte bara ta sig igenom en dörr utan två dörrar men ca 20 cm mellanrum, vi testade om vi fick plats mellan dörrarna och det var knappt att jag kunde det:P
 
 
 
I alla fall så stod jag och Karro där för vi ville skrämma fiolläraren men jag tror inte hon gick på den men hon så lite chockad ut när vi kom ut:P Vilken humor vi har och när vi sedan spelade Lasse Dahlbergs låtar upptäcktes det att cello har lite solo här och där:D På cellolektionen efteråt spelade vi duetter av de kända kompositörerna från Barocktiden:) När jag kom hem poppade jag popcorn och satte på serier och tappade upp ett fotbad:) Ha det gött!
 

Kommentera här: