dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mormor dyker upp med glass när man är förkyld!

Hellojsan!

Idag vaknade jag upp och märke att jag var jätteförkyld, hostade hela natten:/ Tur att jag inte har ont i halsen, jag tänkte att jag skulle hänga med Prisma till Boda Borg men jag avanmälde mig i sista sekunden för jag tror inte det är så smart att smitta ned de andra:) Jag satte klockan på nio så att jag inte skulle ligga och sova hela dagen och istället duschade jag och fönade håret precis som mormor sagt till mig att göra när jag ä sjuk:P Så har det varit i alla år och sen blev det en ansiktsmask på det också:)
 
 
 
Lite mat och sen kollade jag på serier och städade lite i rummet:) På kvällen har jag inte gjort så jättemycket, chillat men sen började jag baka scones som jag käkade till kvällsmat:) Gjorde klart scouternas schema för våren också, det roliga är att jag har ingen aning om vad allt betyder för jag var inte med och planerade:P Jag var ju på Gran Canaria istället:) Nu har jag precis tagit den "braiga" hostmedicinen så att mamma slipper höra allt hostande, så sa hon till mig i alla fall:P Vi får väl se hur det blir, jag kan inte lova något:P Men dröm sött allihopa!
 

Kommentera här: