dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Man ska inte ta för mycket hostmedicin!

Hejhej!
 
När jag vaknade idag så var jag jättesjuk, kunde knappt ta mig till soffan själv:/ När jag väl kom till soffan ringde jag mamma och hon sa att hon skulle prata med mormor så att hon kom till mig:) Hon svarade inte så istället fick pappa komma och ordna frukost:) Mormor ringde till mig sen och undrade varför mamma ringde och då förklarade jag det hela och vi kom fram till att hon inte behövde komma:) Det gjorde hon i alla fall och det var nog tur det:) Hon lagade mat och kom med glass medan jag låg i soffan och tittade på TV:)
 
 
 
Sedan kom vi fram till varför jag mådde så dåligt:) Det var nog för att kvällen innan så tog jag hostmedicin men jag hostade jättemycket i alla fall så mamma kom in till mig och sa att jag skulle ta mera hostmedicin:) Det gjorde jag men sen mådde jag ju jättedåligt idag och det är nog för att hostmedicinen innehåller morfin och det blev nog lite för mycket för lilla mig;) Tur att vi löste det hela så jag låg bara i soffan den dagen och sov lite då och då:) Hostan var ju i alla fall borta;) Vi ses!
 

Kommentera här: