dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Läsa om Hungerspelstriologin!

Hejsan hoppsan!
 
Idag väckte mamma mig, ingen aning om varför men jaja... I alla fall så käkade jag frukost, tänkte ta tag i bloggen men nej för då säger mamma att jag är tvungen att hjälpa pappa med att få igång TVn... Så det gjorde jag och sen blev jag trött pga förkylningen så jag orkade inte med bloggen:/ Istället började jag kolla på The hunger games och sen började jag läsa The hunger games, catching fire:)
 
 
 
Jag kom ganska långt men jag kom på att det tar ett tag innan man kan se den på datorn eftersom den fortfarande går på bio:) Det känns lite konstigt att se den på bio igen bara för att man vill se den igen:P Jag får helt enkelt vänta med det, jag kanske kan dra ut på läsandet lite så jag inte behöver vänta så länge:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: