dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gran Canaria 2014, dag tre!

Hejsan hoppsan!
 
Dags för att berätta om dag tre på min första semester 2014:) Förmiddagen såg ut som dagen innan förutom att det inte blev någon yoga, det har dem inte varje dag så det blev lite vila istället;) Efter allt, solande, badande, lunchen, solandet igen så var jag barnvakt fram tills middagen:) Jag passade alltså Jesper och Kajsa medan de andra var ute och gick/sprang:) Då gick vi alla tre ungdomar/barn till affären där vi köpte olika spel, Uno, schack och massa skojigt:) Vi köpte även lite mer chips och när vi kom tillbaka till rummet började vi spela Uno och det gick inget vidare för mig:P
 
 
 
Sedan kom de vuxna hem igen och de duschade och sedan gick vi alla till buffén och det är bara att prova de olika rätterna som fanns där:) På kvällen gick vi och spelade minigolf men vi upptäckte att barnorna inte var särskilt bra och mamma hade skrivit fel poäng så vi vet inte vem som vann men jaja;) Sedan gick vi till rummen igen för vi skulle strax sova men innan det fixade jag och mamma Wifi-koder så jag  kunde se vad som hänt på FB så jag slapp kolla allt när jag kom hem:P Det var den dagen och vi hörs imorn!
 

Kommentera här: